Groep 4-5

In groep 4-5 wordt veel aandacht besteed aan rekenen, lezen en taal. Wij werken daarbij met methodes, maar maken ook gebruik van thema’s voor wereldoriëntatie. Verder vinden wij het erg belangrijk dat we ‘kanjers’ zijn. De kanjertraining speelt dan ook een grote rol in de dagelijkse praktijk.

Manier van werken in groep 4-5
We starten iedere dag met het bespreken van de dagplanning. Na deze bespreking hebben we een verlengde inloop. Daarin gaan kinderen aan het werk met extra rekenen, taal en lezen door middel van spelletjes, chromebooks en/of extra uitleg van de leerkracht.
De instructies vinden per jaargroep plaats aan de instructietafel. Leerlingen zitten in tafelgroepjes in de klas met de twee jaargroepen door elkaar om met en van elkaar te leren.

De leerkrachten

Maandag, dinsdag en woensdag