Nieuwsbrief

Een school is voortdurend in beweging. Er zijn vaak projecten, activiteiten of andere gebeurtenissen waarvan het belangrijk is dat u op de hoogte bent. Daarom vinden wij communicatie erg belangrijk.

De nieuwsbrief is een van de manieren hoe wij met u communiceren. Het is een 2-wekelijkse update voor ouders, verzorgers en belangstellenden. De brief wordt op maandag digitaal naar u verstuurd. U kunt u zelf inschrijven voor de nieuwsbrief via de link onderaan deze pagina.

Onderaan de nieuwsbrief staat een linkje waarmee u mailadreswijzigingen kunt doorgeven of de emaildienst kunt opzeggen. Naast de nieuwsbrief houden we u ook op de hoogte via de klassenapp, Facebook, briefjes, groepsmailtjes en natuurlijk deze website.

Hier vindt u een archief van alle nieuwsbrieven van dit jaar: